Ulvehiet +U+
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Ansøgninger - Applications

2 posters

Go down

Ansøgninger - Applications Empty Ansøgninger - Applications

Poste  Admin Søn Nov 27, 2011 5:26 pm

Vi får mange ansøgninger - giv os et par dage til at overveje - har du evt skype? har du suplerende oplysninger omkring tidligere servere, nicks, alliancer, hvor gammel er du? bruger du guld? hvilken spillestil forventer du primært at have på denne server? hvor meget onlinetid kan vi forvente af dig? Er der flere personer på kontoen? Hvor kommer du /I fra?

Krav til optagelse: 1. Vi kender dig. 2. Du har noget specielt vi ikke kan undvære. 3. Du ved det Cool

We get many applications at the moment - give us a few days time to think - in the meentime: do you have skype? Do you have other informations about previous servers played? nicks? alliances? how old are you? are you a golduser? what play style can we expect on this server? how much online time can we expect? Are you more than one person on the account? Where are you from?

Demands for aplicants: 1. We know you. 2. You are special and an asset for us. 3. You know Cool

Sis (o:





Admin
Admin

Antall Innlegg : 5
Join date : 26.11.2011

https://ulvehiet.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Ansøgninger - Applications Empty Bare en liten hilsen

Poste  Gubben og Gamla - Husfrua Søn Nov 27, 2011 9:35 pm

Hei!
Jeg liker siden! Very Happy Veldig fine bilder av ulver og bjørner.. Fint for oss at du har lagt ned så mye arbeide på dette!
(Jeg har ikke så mye erfaring med slike forum, men måtte prøve å skrive noe da jeg kom inn)
Beste hilsen fra Husfrua i Gubben og Gamla

Gubben og Gamla - Husfrua

Antall Innlegg : 1
Join date : 27.11.2011

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet